DSpace KNAU >
Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" >
Вісник ХНАУ №2, 2018 >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://hdl.handle.net/123456789/1734
|
Название: | Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності будівельних підприємств |
Авторы: | Іртищева І.О. Гуріна О.В. Работін Ю.А. |
Ключевые слова: | соціальна політика теорія мотивації потреби критерії людський розвиток |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Вісник Харківського національного аграрного університета ім. В.В. Докучаєва |
Библиографическое описание: | Іртищева І.О., Гуріна О.В., Работін Ю.А. Методичні підходи до оцінки ефективності регіональної соціальної політики у контексті задоволення суспільних потреб // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2018 - № 2. - С. 412. |
Серия/номер: | Економічні науки;№2 |
Аннотация: | У статті обґрунтовано, що в сучасних умовах мотиваційні чинники
стають одними з визначальних факторів соціального розвитку та
рушійними силами економічного прогресу. Використання теорії мотивації,
зокрема теорії потреб, у процесі проектування соціальної політики
регіону є важливим чинником її дієвості з позицій впливу на розвиток
соціальних процесів у заданому векторі. Автором досліджено наукові
підходи до оцінювання ефективності регіональної соціальної політики,
запропоновано модель оцінки ефективності соціальної політики регіону
крізь призму задоволення суспільних потреб. Уточнено поняття
«ефективності регіональної соціальної політики», систематизовано
критерії й показники її оцінки у контексті теорії мотивації. |
Описание: | Стаття опублікована в Віснику ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, серія "Економічні науки" №2, 2018р. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1734 |
Располагается в коллекциях: | Вісник ХНАУ №2, 2018
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|