DSpace О системе DSpace
 

DSpace KNAU >
Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" >
Вісник ХНАУ №2 2018 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/123456789/1711

Название: Основні аспекти проведення стратегічного маркетингового аудиту олійножирової промисловості
Авторы: Нестеренко С.А.
Ключевые слова: маркетинговий аудит
стратегія
стратегічний розвиток підприємств
форми маркетингового аудиту
Дата публикации: 2018
Издатель: Вісник Харківського національного аграрного університета ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Нестеренко С.А. Основні аспекти проведення стратегічного маркетингового аудиту олійножирової промисловості // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2018 - № 2. - С. 217.
Серия/номер: Економічні науки;№2
Аннотация: В статті обґрунтовано особливості організації та алгоритм проведення стратегічного маркетингового аудиту олійножирової промисловості.
Описание: Стаття опублікована в Віснику ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, серія "Економічні науки" №2, 2018р.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1711
Располагается в коллекциях:Вісник ХНАУ №2 2018

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Нестеренко С.А..pdf522.77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь