DSpace О системе DSpace
 

DSpace KNAU >
Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" >
Вісник ХНАУ № 4 2017 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/123456789/1605

Название: Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства
Авторы: Судомир C.М.
Ключевые слова: ділова репутація
розвиток
підприємство
стратегія
конкуренція
Дата публикации: 2017
Издатель: Вісник Харківського національного аграрного університета ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Судомир C.М. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2017 - № 4. - С. 424
Серия/номер: Економічні науки;№4
Аннотация: В статті обґрунтовано основні теоретико-методичні засади діловою репутацією підприємств в основу якого покладено вимоги системності та комплексності. Розроблено методику визначення ділової репутації підприємства згідно факторів зовнішнього та внутрішнього середовища. Оцінено ділову репутацію досліджуваного регіону.
Описание: Стаття опублікована в Віснику ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, серія "Економічні науки" №4, 2017р.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1605
Располагается в коллекциях:Вісник ХНАУ № 4 2017

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Судомир C.М..pdf613.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь