DSpace О системе DSpace
 

DSpace KNAU >
Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" >
Вісник ХНАУ №1, 2017 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/123456789/1439

Название: Розвиток маркетингових служб на всіх рівнях ринкового інформаційного простору
Авторы: Шелудько Руслан Миколайович
Шелудько Леся Володимирівна
Ключевые слова: маркетинг
ринкові відносини
маркетингова служба
інформаційний простір
Дата публикации: 2017
Издатель: Вісник Харківського національного аграрного університета ім. В.В. Докучаєва
Библиографическое описание: Шелудько Р.М., Шелудько Л.В. Розвиток маркетингових служб на всіх рівнях ринкового інформаційного простору // Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія „Економічні науки”- 2017 - № 1. - С. 298.
Серия/номер: Економічні науки;№1
Аннотация: У статті запропоновано механізм впровадження маркетингової системи у структуру державного регулювання аграрного сектору економіки. Питання впровадження маркетингових відділів розглянуте на рівні підприємство-район-область. Зроблено висновки щодо функцій, функціональних обовязків та кількості працівників маркетингових відділів.
Описание: Стаття опублікована в Віснику ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, серія "Економічні науки" №1, 2017р.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1439
Располагается в коллекциях:Вісник ХНАУ №1, 2017

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
шелудько р м шелудько.pdf429.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь